Re: Jak to jest z tym USB 3?

Autor: wieslav <wieslav54_at_wp.pl>
Data: Sun, 21 Oct 2012 19:53:27 +0200

Użytkownik "Santana" <santana_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Napisz jeszcze do czego to usb 3 jest Ci potrzebne? :)

Jak pisałem we wcześniejszym wątku kupiłem zewnętrzny dysk USB 3 który miał
służyć głównie to tunera DVB-T ale wobec kłopotów ze współpracą obu tych
urządzeń będę musiał używać go do archiwizacji plików z/do komputera. No i
podobno nawet podpięcie urządzenia z USB2 pod to złacze równiez poprawia
parametry szybkości trasferu.
Przy okazji spytam na jaki wzrost wydajności tego rozwiązania moge liczyć w
stosunku do USB2?
I jeszcze jedno jak napisał Rafał: " ....kontroler nie musi byc zasilany
dodatkowo..." ale dla pewności poprawnego działania raczej powinien?
Pytam bo moge mieć lekki problem ze znalezieniem wolnego kabelka
zasilającego.

Wieslav