Re: Jak to jest z tym USB 3?

Autor: wieslav <wieslav54_at_wp.pl>
Data: Sat, 20 Oct 2012 11:09:20 +0200

Dzięki bardzo za odpowiedzi. Moje obawy były też spowodowane tym, że
przecież moje sloty PCIE są o wiele dłuższe od tych które ma kontroler.
http://www.gigabyte.eu/products/product-page.aspx?pid=3503&dl=#ov
Mam teraz rozumieć, że kontroler wykorzysta tylko część mojego slotu ale
żadnego problemu nie będzie? I w który slot lepiej włożyć kontroler w x 4
czy x 16(nie mam w niej grafiki bo używam wbudowanej) tzn. czy bedzie
szybciej w slocie x16 niż w x4?
Może macie jakieś sprawdzone i pewne kontrolery które możecie polecić?
http://www.morele.net/kontroler-transcend-pci-express-usb-3-0-x2-318706/
Ten np. ma kilka niezłych opinii ale czy można im wierzyć?

Pozdr
Wieslav