Re: przymierzam siÄ™ do zakupu dysku SSD

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Thu, 18 Oct 2012 20:10:06 +0200

W dniu 2012-10-18 01:37, Mr Misio pisze:

> Gdzie tego szukac? Bo guugiel pokazuje tylko te z win7 za 69 pln

Na razie jest jak zwykle tylko w USA, ale MS na swoim bloku deklaruje że
ta cena w MS Store (download ed.) będzie po premierze dla AFAIR 131
sklepów, więc coś dla PL pewnie też.

http://blogs.windows.com/windows/b/bloggingwindows/archive/2012/07/02/upgrade-to-windows-8-pro-for-39-99.aspx

Nie ma powodu specjalnie się spieszyć - i tak kupując po 26.10, a przed
31.01.2013 Win8 PRO upgrade w moim przypadku idzie "do szafy" - poczekam
aż dojrzeją sterowniki dla Win8, programy narzędziowe zostaną
zaktualizowane pod ten OS (na dziÅ› sÄ… problemy nawet z pakietami typu
Internet Security), a pewnie do czasu gdy MS wyda SP1 dla Win8.
Tym niemniej prędzej czy później Win8 będzie potrzebne, a cena wtedy
pewnie nie będzie już tak dobra. Win7 HP BOX Upgrade kupiłem też zaraz
po premierze w listopadzie 2009 r. w Vobisie za 199 zł i też czekał ze
~2 miesiące zanim go w końcu zainstalowałem (najpierw wersję 32bit, a po
półtora roku jak oprogramowanie firm trzecich dojrzało do 64bit - dla
mnie najważniejsza sprawa to Lex od WoltersKluwer - wersja fizyczna była
przywiązana do 32bit), wersja online z kolejnej licencji nie miała już
takiego ograniczenia.

--
/MB