Re: plyta z wieloma "bardzo oddzielnymi" portami USB

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Thu, 18 Oct 2012 14:25:04 +0200

Dnia Thu, 18 Oct 2012 12:23:41 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> Grupy dyskusyjne to nie farma jeleni. Ten co otworzyl te drzwi poniosl tego
> koszt. Zaplac komus to zrobi to za Ciebie a nie szukaj frajera. To nie jest
> pytanie z dziedziny wiedzy tylko oczekiwanie, ze ktos za Ciebie odwali
> zmudna robote.

Bez przesady!
Andrzej nikogo tu nie prosił, żeby wertował instrukcje do płyt. A całkiem
możliwe, że ktoś zmagał się z podobnym problemem, znalazł dość uniwersalne
rozwiązanie i chętnie się nim podzieli. I wcale nie będzie jeleniem.

> Spoko, po co sie tym interesowac, wszak potrzebujesz tylko konkretnego
> modelu.

Co w tym dziwnego lub niewłaściwego?

> Przepis nie, logika.

Co by było nielogicznego w umieszczeniu informacji o liczbie kontrolerów
usb?

Do wątkotwórcy: czy podłączenie 2 kamerek usb 2.0 do kontrolera usb 3.0 nie
rozwiązałoby problemu? Ja nie wiem, tylko sugeruję.

--
GLaF