Re: plyta z wieloma "bardzo oddzielnymi" portami USB

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Thu, 18 Oct 2012 12:23:41 +0200

Dnia Thu, 18 Oct 2012 11:43:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Na przykład. Po co wyważać otwarte drzwi?

Grupy dyskusyjne to nie farma jeleni. Ten co otworzyl te drzwi poniosl tego
koszt. Zaplac komus to zrobi to za Ciebie a nie szukaj frajera. To nie jest
pytanie z dziedziny wiedzy tylko oczekiwanie, ze ktos za Ciebie odwali
zmudna robote.

> Albo może ma inne źródło tej wiedzy. Nie wnikam.

Spoko, po co sie tym interesowac, wszak potrzebujesz tylko konkretnego
modelu.

> A jakiś przepis tego zabrania?

Przepis nie, logika.

> PĂłki co to jedyne kryterium. Kombinuj dalej.

Tego nie zalapalem.

> Dzięki. A tobie może kiedyś się uda nauczyć polskich znaków. Też powodzenia.

Tutaj juz bardzo brzydko sie chwytasz, wstyd mi za Ciebie. A odpisalem w
pierwszym (i jak dotad jedynym) poscie tego watku ze szczera checia pomocy i
podejrzeniem, ze moze nie wiesz, ze jest to w instrukcji. Powodzenia tez
zyczylem szczerze. Za chec pomocy zostalem obsztorcowany - ok, bywaja i tacy
uzytkownicy usenetu, powinienem juz sie przyzwyczaic. EOT.

--
pozdro
R.e.m.e.K