Re: Takie czasy... :)

Autor: Andy Niwinski <andyniwinski_at_interia.pl>
Data: Thu, 18 Oct 2012 08:05:47 +0200

"Mr Misio" <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Atari 65 :)
>
> A PC to 386dx

Sinclair Spectrum 48K
Atari800XL
C64
Atari ST
Amiga

i jak mi się zachciało kable lutować - bo trzecia AMiga była w obudowie z
plexi, full wypas z kontrolerem twardego dysku na pajęczynie, dopalaczem
grafiki, rozszerzona pamięć - to nie odłączyłem zasilacza i dym poszedł z
płyty - to jako, że w sklepie nie mieli tego modelu AMigi 1200 co chciałem
kupić - zaczęła się u mnie era PC:

486SX z kartą VGA, 4 MB RAM - CZTERY!!!! Z tego ramu byłem strasznie dumny,
większość znajomych PC-towców miało tylko 1MB RAM. I dysk miałem okrutnie
wielki - całe 117 MB. A nie zapomnę jak żona mi chciałą dupę skopać jak
kupiłem pieredzy napęd CD-Rom. Philips to był -2x i za jedyne 500 Marek.

Oj były czasy, były.