Re: przymierzam się do zakupu dysku SSD

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Tue, 16 Oct 2012 17:45:45 +0200

W dniu 2012-10-16 16:10, Michal pisze:

> W dniu 16 października 2012 (wtorek) o godzinie 16:01:20 napisano:

> Od paru dni sypnęło testami 840 PRO, 840 chyba jeszcze nie ma, bo
> Samsung nie podsyłał redakcjom sampli, ale pewnie można spodziewać sie
> wydajności dotychczasowej 830.

W w/w linku masz właśnie testy 840 zwykłej a nie pro.

> Bardziej chodziło mi o to, o czym pisałem w drugiej części - upolować
> okazyjną cenę na 830 po premierze 840 deprecjonujących "stare"
> 830(*). No i obudowa 830 robiona na "szczotkowane aluminium" jest
> ładniejsza ;)

Ładniejszy i tak jest Intel :)

> Niekoniecznie przy nienormalnych praktykach w PL, gdzie sklepy stosują
> powszechnie (chwała tym którzy nie) "podatek od nowości" oraz często
> trzymają ceny "do usrnej śmierci" - moim ulubonym jest sklep trzymający
> ten sam cooler ArcticCoolinga od połowy 2005 r. w niezmienionej cenie 65
> zł - w międzyczasie nawet pudełko wyblakło od słońca. Pamiętam od kiedy,
> bo wtedy kupowałem A64 3200+ i sklep miał dwa te ArcticCoolingi. Jeden
> wziąłem do tego OEMowego A64, drugi leży do tej pory. Ciekawe czy się
> sprzeda ;>

Bywa i tak choć producent w oficjalnej dystrybucji też potrafi dać takie
ceny że nie mam pojęcia jak to można dalej sprzedawać.

> Dlatego nie mam oporów w zamówieniu takiego maleństwa jak SSD z Anglii
> Francji czy Niemiec - nigdy nie było z tym problemu. Jak wiecej ludzi
> będzie tak robiło, to może handel detaliczny czy importerzy w PL
> zauważą, że od paru lat jesteśmy w UE, konsumenci korzystają ze swobody
> przepywu towarów i usług i głosują portfelem, a właściwie karta
> kredytową.

O ile kupujesz prywatnie dla siebie, nie boisz się problemów z gwarancją
i nie potrzebujesz FA dla księgowego :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.