Re: przymierzam się do zakupu dysku SSD

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Tue, 16 Oct 2012 15:35:56 +0200

Michal nabazgrał(a):

> Co do wyboru SSD - warto wstrzymać się ze 2 tygodnie i kupić nowego
> Samsunga 840 PRO na MDXie, albo upolować 830 (prawie to samo co 840 nie
> PRO - co prawda ciut starszy i wolniejszy o 50 MHz kontroler ARM z
> połową cache z nowszego, ale za to NAND flash MLC podobny do tego w
> wersji 840 PRO, a nie wolniejszy tripple level) korzystając z
> prawdopodobnych wyprzedaży 830 po wprowadzeniu serii 840.

To tak dla uzupełnienia informacji:
http://www.anandtech.com/show/6338/samsung-ssd-840-preliminary-benchmarks

Z drugiej strony czekać można zawsze a dla paru pkt, w banchamrkach nie wiem
czy warto się bawić ... cena na początku pewnie będzie wysoka. Ja bym brał
830 bo i tak zwykły użytkownik nie zobaczy w normalnej pracy różnicy.