Re: Jaki dysk do routera?

Autor: Piotr Rezmer <p.r_at_bezbzdur.pl>
Data: Wed, 10 Oct 2012 13:35:21 +0200

kazio101 pisze:

> Czy te dwa dyski różnią się jeszcze czymś co może być dla mnie ważne?
> Czy te dyski można skonfigurować aby się wyłączały gdy nie są jest używane?

Musisz sprawdzić jaki standard USB jest wspierany przez router. Np.
Draytek 2910 ma tylko USB1.1 przez co prędkość transferu jest nie do
zaakceptowania. Podejrzewam, że Twój router również jest demonem wydajności.
Jako NAS używam Synology DS-409+. Podłączony do gigabit ethernetu
oferuje na potrzeby domowe zdecydowanie wystarczającą wydajność.

--
pozdrawiam
Piotr