Re: dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sun, 07 Oct 2012 15:42:37 +0200

> Nie mam dźwięku na tv sony bravia poprzez kabel dvi-hdmi.
> Grafika jest podpięta do mobo kabelkiem spdif, sterownik nvidii widzi
> tv sony jako urzadzenie audio, które w/g opisu w tym panelu powinno
> pojawić się w urządzeniach audio (win7 x64) - niestety tu go już
> nie ma, tylko realtek.
> Czy kabelek dvi-hdmi z pinami dvi-d dual potrafi dać dźwięk?

Spróbuj kliknąć na zakładce Odtwarzanie w dźwiękach prawym myszy i
zaznacz opcję Pokaż wyłączone urządzenia.
U kumpla wczoraj miałem tak, że dopiero po włączeniu dało się ustawić to
źródło jako wyjście SPDIF. Nie ma znaczenia czy one są włączone czy
wyłączone w menadżerze urządzeń.

Przy okazji pytanie, czy komuś udało się na zintegrowanych kartach
dźwiękowych ustawić wyjście dźwięku i na line out, i na SPDIF na raz?
W starej SB060 tak było, teraz tylko na jednym wyjściu.
Przem