Re: dvi-hdmi audio gtx260 i tv sony bravia

Autor: Netx <nospam_at_interia.pl>
Data: Mon, 08 Oct 2012 17:50:26 +0200

W dniu 2012-10-05 21:23, gileqw_at_gmail.com pisze:
> Nie mam dźwięku na tv sony bravia poprzez kabel dvi-hdmi.
> Grafika jest podpięta do mobo kabelkiem spdif, sterownik nvidii widzi tv sony jako urzadzenie audio, które w/g opisu w tym panelu powinno pojawić się w urządzeniach audio (win7 x64) - niestety tu go już nie ma, tylko realtek.
> Czy kabelek dvi-hdmi z pinami dvi-d dual potrafi dać dźwięk?

Miałem GTX260 Evga i dźwięk na Bravii W5500 był, z tym że ja używałem
jakiejś przejściówki DVI->HDMI i kabla HDMI. Przejściówka była z diodą,
chyba firmy ActiveJet. Ale o ile nie masz materiałów FULL-HD to do
Bravii poczÄ…wszy od modelu W5500 w/g mnie lepszy jest PS3 Media Server.
Trzeba tylko wyłączyć "Przełącz na tsMuxeR gdy wideo jest kompatybilne z
PS3". W tym rozwiązaniu można z pilota Bravii wybrać plik do
odtwarzania, robić przewijanie na osi czasu/pauzę/skok +-15sekund itp.
Jest gdzieś polskie forum z wątkiem użytowników Bravii i PS3 Media Server.