Re: Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?

Autor: PK <PK_at_nospam.pl>
Data: 07 Oct 2012 14:35:50 GMT

On 2012-10-07, KJ <KJnone_at_wp.pl> wrote:
> już znalazłem, najwydajniejszy netbook w tej cenie, NOWOŚĆ:
> http://allegro.pl/szok-acer-one-2x1-4ghz-c877-2gb-320gb-hdmi-bt-i2666929860.html
>
> ten procek bije wszystkie atomy N2600 N2800 AMD C60 czy E450 i jest
> dwukrotnie szybszy

I dwukrotnie krócej trzyma bateria.

Zresztą w tej chwili to już nie wiem, czy chcesz kupić, czy sprzedać.

Poza tym ten laptop ma błyszczący ekran, czyli dla mnie on już nie
istnieje. Może Tobie to nie przeszkadza.

> tylko że teraz mam faktycznie dylemat bo za 1200 kupie lapka nowego B960
> z DVDRW
>
> http://www.x-kom.pl/p/103975-notebook-laptop-15,6-acer-tm5760z-b960-3gb-320-dvd-rw-srebrny.html
>
> i co tu wybrać...

Przed chwilą chciałeś netbooka, a teraz myślisz o normalnym dużym
laptopie. Najlepiej zacznij od ogarnięcia, do czego jest Ci ten
sprzęt potrzebny.

pozdrawiam,
PK