Re: DDR2 do pary

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 6 Oct 2012 02:47:48 +0200

Dnia Sun, 30 Sep 2012 15:01:48 +0200, Michal napisał(a):

> W dniu 29 września 2012 (sobota) o godzinie 14:13:52 napisano:

> Co by nie mówić o Thunderbirdzie, to jednak jest na bieżąco
> aktualizowany i trzyma standardy.
(ciach…)

Za to pier***** jaki potrafi odstawić, to już inna kwestia. Swego czasu
używałem - nawet ładnych kilka lat (też mi się opcja mail / usenet / rss w
jednym podobała). Aż mnie szlag trafił i przesiadłem się na 40tude.

Szlag mnie trafił w momencie, kiedy mi potrafił zwielokrotnić drzewko
wiadomości. Ale uwaga - wyświetlał te same podgałęzie (sprawdzane co do
Message-ID), ale traktował je tak, jak by to były całkowicie różne
ogałęzienia wątku… Po raz kolejny już mi się od nowa profilu stawiać nie
chciało, przysiadłem do 40tude i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony.
Choć - oczywiście - też swoje wady ma. :D

(ciach…)

[ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą,     ]
[ gdzie świat ma ten otwór...                         (znalezione w necie) ]