Re: Plyta + Procesor pod VmWare ESXi 5

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Thu, 04 Oct 2012 17:54:25 +0100

On 04/10/2012 10:57 AM, Adam Koltowski wrote:

> Witam,
>
> Nie jestem na biezaco ze sprzetem wiec postanowilem rzucic temat i zachecic
> do dyskusji a przy okazji dowiedziec sie tego czego szukam. Potrzebuje
> zbudowac domowy serwer na VmWare ESXi 5 do celow testowych. Nie chce kupowac
> uzywanego rupiecia ani tez nie chce wydawac pieniedzy na markowy serwer wiec
> padlo na kompromis szczegolnie, ze wiele elementow mam. Mam juz jeden taki i
> spelnia swoja role od 4 lat. Pora na kolejny. Potrzebuje porady jedynie
> odnosnie plyty i procesora. Reszte elementow mam (kotroler Adapteca, dyski,
> [...]

Szukasz takiego z tym intelowskim VT-d z mozliwoscia instalowania systemow
64 bitowych i bezposrednim dostepem do sterownikow?
Tez bym chcial wiedziec jaki sprzet to obsluguje.
Okolo rok temu szukalem na necie ale wszystko bylo jeszcze zbyt
enigmatyczne, niepewne, komus tam siu udalo uruchomic, komus nie...

Pozdrawiam