Plyta + Procesor pod VmWare ESXi 5

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_usunto.interia.pl>
Data: Thu, 4 Oct 2012 11:57:46 +0200

Witam,

Nie jestem na biezaco ze sprzetem wiec postanowilem rzucic temat i zachecic
do dyskusji a przy okazji dowiedziec sie tego czego szukam. Potrzebuje
zbudowac domowy serwer na VmWare ESXi 5 do celow testowych. Nie chce kupowac
uzywanego rupiecia ani tez nie chce wydawac pieniedzy na markowy serwer wiec
padlo na kompromis szczegolnie, ze wiele elementow mam. Mam juz jeden taki i
spelnia swoja role od 4 lat. Pora na kolejny. Potrzebuje porady jedynie
odnosnie plyty i procesora. Reszte elementow mam (kotroler Adapteca, dyski,
obudowe itd.).

Wiec kto mi powie jaka plyte glowna i jaki procesor zastosowac do takiej
konstrukcji ? Najlepiej zeby oblsugiwala wiecej niz 8GB Ramu (16 bylo by
milo).

Adam