Re: przegrzewajÄ…cy (?) sie pecet

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Sun, 23 Sep 2012 17:58:04 +0200

W dniu 2012-09-23 04:20, Marcin Debowski pisze:> Witam,

> Mam sobie peceta złożonego w zamyśle do obróbki multimediów i w
> czasie owej obróbki (np. końcowego kodowania Sony Vegas lub jednym
> z pakietów TMPGEnc) światło gaśnie (brak sygnału do monitora),
> reszta światełek się radośnie pali ale w celu zmuszenia
> czegokolwiek do interakcji pomaga już jedynie wył/wł przełącznikiem
> zasilania (twardy reset nie działa).
>
> MSI 760GM-P23(FX) v.3.0
> AMD FX(tm)-6100 Six-Core 3.3 GHz

Acha - jeszcze jedno - to jest bardzo budżetowa płyta z wyjątkowo
uproszczonÄ… sekcjÄ… zasilania do max 95W. Co prawda FX6100 jest
obsługiwany, ale ze swoim TDP95W jest już na granicy i to może być
problem. Nawet nie myśl na tej mobo o podkręcaniu, sprawdź też czy
przypadkiem BIOS nie ustawił automatycznie napięcia CPU wyżej niż
powinno być i ta słaba sekcja zasilania po prostu nie wyrabia się
i przegrzewa. Obawiam się że to jest właśnie problem - dodatkowy
wentylator dla sekcji zasilania/lub radiatory na niÄ… zalecane.

--
/MB