Re: Drukarka laserowa 3w1 -jaka?

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Sun, 23 Sep 2012 15:04:54 +0200

W dniu 2012-09-21 20:42, dddddd pisze:
> Witam,
> Poszukuj臋 drukarki laserowej + skanera w jednej obudowie. Moje wymagania:
> - drukowanie cz-b nie wolniej ni偶 20str/min (podaj臋 warto艣ci z katalogu,
> do tej pory u偶ywam do drukowania Samsunga ML-2010 i tyle ma w/g
> katalogu) - im szybciej tym lepiej
> - tania w eksploatacji (do Samsunga toner kosztowa艂 mnie ok 80z艂)
> - szybki skaner (do skanowania oraz wydruk贸w kolorowych mam atrament贸wk臋
> Brother DCP-135C, ale skaner nie jest za szybki, wydruki w kolorze
> jeszcze gorzej...), skanuj臋 w wi臋kszo艣ci w odcieniach szaro艣ci
> [...]
Du偶y wyb贸r b臋dziesz mia艂 do 1200z艂.
Ostatnio kupowa艂em co艣 w podobnym budgecie i by艂o do wyboru kilka
r贸偶nych drukarek, a raczej MFC;
-drukarka laser z duplexem,
-skaner i xero i fax
-do tego jeszcze skanowanie bezpo艣rednio do meila(bez komputera), lub
karty pami臋ci i drukowanie z karty pami臋ci,
-LAN i USB

Ja korzystam z centrum druku czy jako艣 tak, tam podajesz cz艂owiekowi na
czacie jakie parametry Ci臋 interesuj膮 i budget i co艣 Ci dobior膮.
Zawsze mo偶na ich na ceneo sprawdzi膰.
Warto zwr贸ci膰 uwag臋 na ceny materia艂贸w eksploatacyjnych, bo jak sporo
si臋 drukuje, to mo偶e by膰 istotny argument w wyborze sprz臋tu.

Bartek