Drukarka laserowa 3w1 -jaka?

Autor: dddddd <nieprawidlowyadresemail_at_wp.pl>
Data: Fri, 21 Sep 2012 20:42:01 +0200

Witam,
PoszukujÄ™ drukarki laserowej + skanera w jednej obudowie. Moje wymagania:
- drukowanie cz-b nie wolniej niż 20str/min (podaję wartości z katalogu,
do tej pory używam do drukowania Samsunga ML-2010 i tyle ma w/g
katalogu) - im szybciej tym lepiej
- tania w eksploatacji (do Samsunga toner kosztował mnie ok 80zł)
- szybki skaner (do skanowania oraz wydruków kolorowych mam atramentówkę
Brother DCP-135C, ale skaner nie jest za szybki, wydruki w kolorze
jeszcze gorzej...), skanuję w większości w odcieniach szarości
dokumenty, obrazy może skanować dłużej
- jeżeli do około 1000zł (może 1200zł) da radę to mile widziane
drukowanie w kolorze (wtedy będę mógł porzucić atramentówkę), jeżeli w
tej cenie się nie da to w wersji mono dałbym za to ok 500zł.
- Współpraca z serwerem Synology Diskstation (drukowanie/skanowanie
przez sieć po podłączeniu do serwera przez usb) lub praca w sieci
LAN/WiFi (obojętne, mam i to i to)

--
Pozdrawiam
Lukasz