Re: Sluchawki do komputera

Autor: Gabriel Zastawnik <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Sat, 22 Sep 2012 23:32:19 +0200

Użytkownik "DooMiniK" <bachus_at_bachus> napisał w wiadomości
> Corsair robi dobry sprzęt, Logitech... Ja jestem starej daty i nadal
> mam wiarę, że Sound Blaster i nic innego :>
> Ja mam Sound Blaster Recon3D Omega Wireless (do konsoli też się
> nadają). Wydają się dość ciężkie, ale w 10minut człowiek się
> przyzwyczaja. Już po samym założeniu wyciszają pomieszczenie, a co dopiero jak
> jest dźwięk. Mają swój procesor dźwięku (to praktycznie
> karta dźwiękowa ze słuchawkami). Odczepiany mikrofon. Nie są tanie.
> Fajne też są (tańsze): Creative Sound Blaster Tactic3D, prawie
> to samo.

Dzieki za sugestie. Nasunelo mi sie jedno pytanie - ten procesor dzwieku, o
ktorym wspomniales oznacza, ze moglbym nie miec karty dzwiekowej w komputerze?
Tzn. w tym momencie mam SB Audigy, ale opcja pozbycia sie tej karty w zamian za
karte umieszczona w sluchawkach nie jest glupia.

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl