Re: Sluchawki do komputera

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Sat, 22 Sep 2012 22:28:07 +0100

On 22/09/2012 21:49, Gabriel Zastawnik wrote:
> Witam
>
> Poszukuje sluchawek do komputera (w niedlugim czasie na swiat przyjdzie
> dzidzius i potrzebuje sluchawek zamiast zwyklych glosnikow coby nie
> budzic).
> Wymagania:
> - bezprzewodowe
> - dobra jakosc wykonania
> - dobra jakosc odtwarzanego dzwieku
>
> Zamierzam przeznaczyc na zakup do 700,- zl.
>
> Mozecie cos polecic? W zasadzie poza zwyklymi sluchawkami do walkmana,
> to nie mialem nic do czynienia z tym sprzetem.
>
> Glowne zastosowanie: sluchanie muzyki na komputerze, gry.
> [...]

Corsair robi dobry sprzęt, Logitech... Ja jestem starej daty i nadal
mam wiarę, że Sound Blaster i nic innego :>
Ja mam Sound Blaster Recon3D Omega Wireless (do konsoli też się
nadają). Wydają się dość ciężkie, ale w 10minut człowiek się
przyzwyczaja. Już po samym założeniu wyciszają pomieszczenie, a co
dopiero jak jest dźwięk. Mają swój procesor dźwięku (to praktycznie
karta dźwiękowa ze słuchawkami). Odczepiany mikrofon. Nie są tanie.
Fajne też są (tańsze): Creative Sound Blaster Tactic3D, prawie
to samo.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel