Re: GRX295, Windows 7 x64 i notoryczne restarty sterownika

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Fri, 21 Sep 2012 08:52:47 +0200

Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> Tak to można czekać w nieskończoność, bo przecież już zaraz może będzie
> 780. ;D

Czekam aż się gwarancja będzie kończyć i wymieniam na nowy model :)

> U mnie jest Core 2 Duo E8400 + 8GB ram, więc…
> To na plaster Ci w takim razie ten GTX 680? :D

Adobe, LightWave, Fusion ... + parę innych programów 3D :)

> Ja sobie w brodę pluję, że tego GTXa mojego jednak w XFX nie
> zarejestrowałem. :(

Ja pracując w dystrybucji IT realizuję gwarancję wymieniając na nowy model
:) Producent i tak daje nam CN na stary sprzęt, ważne żeby CN porywała się
kwotowo z obecnym modelem :) Teraz czekam bo CN na 580 jest o ok 200zł
mniejsza niż 680 więc poczekam jeszcze chwilkę aż stanieje i wymienię na
nową :)