Re: GRX295, Windows 7 x64 i notoryczne restarty sterownika

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 20 Sep 2012 23:13:00 +0200

Dnia Thu, 20 Sep 2012 09:03:40 +0200, Chris napisał(a):

> Ja też czekam aż cena się zrówna z GTX580 bo wtedy będę mógł wymienić na 680
> :)

Tak to można czekać w nieskończoność, bo przecież już zaraz może będzie 780.
;D

> U mnie w stacji roboczej siedzi Z77 + i7-2700K + 32GB Ramu więc tylko grafa
> jest stara bo reszta była kupiona (zamienina) 3 tyg temu.

U mnie jest Core 2 Duo E8400 + 8GB ram, więc…

> Ja częście ale też nie non stop, w sumie tylko Diablo3 i HOMM6 więc nie
> jakieś potwory.

To na plaster Ci w takim razie ten GTX 680? :D

> Ja mam możliwość wymiany starej na nową o ile jest w tym samym przedziale
> cenowym i jest na gwarancji, a gwarancję na obecną mam jeszcze do lutego
> 2013r więc spokojnie stanieją do tego czasu.

Ja sobie w brodę pluję, że tego GTXa mojego jednak w XFX nie
zarejestrowałem. :(

[ Dopóki lakier na paznokciach nie wysechł, kobieta jest bezbronna.        ]
[                                                          (Burt Reynolds) ]