Re: Pytanie do użytkowników drukarek serii HP4200

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed, 19 Sep 2012 11:38:07 +0200

Dnia 2012-09-19, o godz. 11:09:54
"michalek" <m.michales_at_gmail.com> napisał(a):

> To ona (ta 4250) może przestać przyjmować drukowanie jak uzna, że
> licznik dla fusera osiągnął limit??

Nie przestanie. Będzie wyświetlać komunikat że należy wymienić części.
Można też skasować sam komunikat ale ZTCP nie da się tak skasować
stanu licznika.

> Ja w swojej 4050 dojechałem do 305tys (a kupiłem używaną i myślę, że
> miała już wcześniej ingerencję w stan licznika) i fuser padł.
> Wstawię następny "regenerowany" za 100zł i myślę, że spokojnie jeszcze
> przeleci kolejne 100-200tys. kopii.
>
> Ja tych drukarek chcę używać "do zajechania" a nie wymieniać w nich
> części serwisowe wg wskazań licznika.

Ja mam inne podejście - oceniam że po wydrukowaniu ~220-230 tysięcy
stron zainwestuje ~800PLN (za tyle znalazłem zestaw Q5421A w PL ale nie
u HP) by w kolejnych latach pracy nie martwić się pogarszającym się
stanem wydruków co często ma miejsce przy zużytym czy zregenerowanym
fuserze. Oceniam że wtedy spokojnie kolejne 200 tysięcy wydrukuję bez
większych problemów.

Zdrówko