Re: Pytanie do użytkowników drukarek serii HP4200

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun, 23 Sep 2012 14:10:43 +0200

Użytkownik "michalek" <m.michales_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> Wiem że pytam o (dla niektórych) zabytki :)
> Mam pytanie czy uważacie te drukarki za dość niezawodne,
> czy może mieliście z nimi więcej kłopotów niż z drukarkami serii HP4000
> czy HP4100.
> Mam zamiar kupić taką używaną i zastanawiam się czy połakomić
> się na jej większą szybkość czy pozostać przy znanej mi HP4000.

Nie wiem ile kosztuje używana drukarka, ale wolalbym dołożyć i kupić nową,
choćby Canona LBP 6300dn (z siecią i dupleksem) za 650zł. Tonery zamienniki
na 7 tys. kosztują ok. 80zł.

Funkcje:
    Niewielka monochromatyczna drukarka laserowa o prędkości druku 30 stron
na minutę
    Automatyczne drukowanie dwustronne
    Możliwość pracy w sieci
    Czas uzyskania pierwszego wydruku: do 6 sekund
    Brak oczekiwania dzięki technologii szybkiego wydruku pierwszej strony
    Energooszczędność i cicha praca w trybie gotowości