Re: R7850, AMD HD3D i kabel HDMI 1.4a/1.3b

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Mon, 17 Sep 2012 09:24:12 +0200

Michal nabazgrał(a):

> Aby przełożyć to z RTV na nasze (czyt. komputerowe) to trochę tak jak z
> kablami ethernet kat 5e i 6 (z tym że tu różnią się przepływowości i to
> znacznie) - drut to drut - jeśli jest poprawnie wykonany i trzyma normy
> szybkościowe dla HDMI 1.3 to MUSI też trzymać HDMI 1.4. Mylę się?

No właśnie nie jestem tego pewien bo przy 3D muszą iść równolegle 2 obrazy i
być może 1.3 nie4 daje rady, w końcu po coś został opracowany standard 1.4
właśnie dla 3D. Proponuję iść do sklepu i kupić najtańszy kabel 1.4 i
sprawdzić :)

> IMHO absolutnie nie warto. Teraz ciężko kupić odtwarzacz bluray bez 3D,
> ale i tak uważam to do filmów za zbędny bajer i zdecydowanie wolę oglądać
> filmy na plazmie FHD 50" - większość kolekcji mam na DVD i te wyglądają
> zdecydowanie lepiej po upscalingu na plazmie, niż na LCD.

Po peryferiach rodzinnych została mi się już tylko stara 40" dla tego będzie
kiedyś do zmiany ale obecnie mam inne problemy niż zmiana sprzętu :) Ja
pozbyłem się większości filmów DVD i powoli przechodzę na BD albo MKV :)

> 27" combo monitor/TV 3D używam jako dodatkowy monitor multimedialny dla PC
> w drugim pokoju i muszę przyznać, że filmy jak filmy ale niektóre gry na
> tak dużym (z 50 cm) ekranie w 1920x1080 w stereoskopowym 3D wyglądają
> często o wiele lepiej - w takim np: Left4Dead2 z przygaszonym światłem,
> odpowiednim nagłośnieniem 7.1 i w okularach 3D czasem można niemal spaść z
> krzesła (odruch cofania się w przypadku nagłego/niespodziewanego ataku
> zombie). Na normalnym monitorze nigdy tego nie miałem.

Mam wadę wzroku i troszkę obawiam się 3D bo nie wiem czy dam radę obejrzeć
całość a nie tylko krótkie demo w sklepie.

> sprawedzić)
> U mnie też. Te kable są wytestowane na wielu urządzeniach. 3D z tridef 3D
> też jest. Problem mam tylko z tym DeusExem z natywnym wsparciem dla AMD
> HD3D, a nie przez Tridefa (tu działa 3D poprawnie również na tym tytule).

No to nie wiem .. ja bym poszedł i kupił inny kabel, w końcu to nie majątek.