Re: Internet w domu bez umowy?

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Fri, 07 Sep 2012 14:09:20 +0200

W dniu 2012-09-06 15:45, Tomek GÅ‚owacki pisze:

> Listości. Wrogowi bym tego Aero2 nie polecił. To jest książkowy przykład
> czegoÅ› co jest "za darmo" a nie za darmo.

Konkretne argumenty proszę, bo bez tego wygląda to jak żale pracownika
konkurencyjnej sieci, którym się urwało.

Znajomi którzy u mnie to podejrzeli na wyścigi rezygnują z internetu w
Play itp. i są zadowoleni (średnio/mało zaawansowani użytkownicy). Do
tego zazwyczaj mieli już modemy z play/innej sieci - wystarczy
przełożenie karty i wpisanie innego APN.

Sam odbierałem SIM na Dzielnej - koszt 20 zł zwrotnej kaucji bo każdy
średnio wypieczony geek smartfon z androidem/windows mobile czy iOS
dawno ma. Działa OK - oczywiście 20 mbps DSL na kablu to nie zastąpi,
ale bardzo dobrze go uzupełnia jako modem w tetheringu po kablu/wifi
poza domem i jednocześnie urządzenie z dostępem do sieci 24/7 - w gmail
w roli serwera exchange sprawdza się świetnie.
Zasięg OK - jeżdżąc po PL wszystkie główne drogi i nawet niewielkie
miasta - działa, czasem nawet lepiej niż w ścisłym centrum Wawy, bo BTSy
są mniej obciążone niż np: na Kruczej gdzie dłużej go testowałem.

--
/MB