Re: karta rozszerzeń gniazd SATA na PCI-E

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx>
Data: Mon, 27 Aug 2012 11:50:17 +0200

W dniu 2012-08-25 15:27, maniek pisze:
> Znalazłem jeszcze coś takiego na PCI-E
> http://allegro.pl/kontroler-pci-e-2x-sata-ii-z-raid-bios-wawa-i2563158427.html
>
> z dwoma SATA
>
> oraz na PCI:
> http://allegro.pl/itec-karta-pci-sata-esata-150-raid-pcisata4-ontech-i2569487786.html
> ta już więcej portów ma.
>
> Wchodzić w to?
> Mam wątpliwości co do przepustowości starego PCI względem PCI-E

Tylko pamiętaj o jednym - pewna seria chipów Silicon Image miała błąd
konstrukcyjny, który powodował uszkadzanie danych przy kopiowaniu między
portami na tym samym kontrolerze. Pewnie już to poprawili dawno temu,
ale lepiej mieć to na uwadze. Do dzisiaj mam parędziesiąt gigabajtów
zdjęć uroczo poprzesuwanych i z pozmienianymi kolorami :(

--
Tomek GÅ‚owacki