Re: Nowa grafika - nowy procesor?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Sun, 26 Aug 2012 22:42:16 +0200

Użytkownik "qwerty" <qwerty01_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "maX" napisał w wiadomości grup
>
> A kto powiedział, że będzie grać?

Przy takich pytaniach defaultowo przyjmuje się że chodzi o gry, "chyba że
user zaznaczy inaczej".

> Ja dziś wycisnąłem siódme poty z core i7 2630QM. Nawet kursor nie "szedł"
> płynnie tylko "skakał". Czasami brakuje mi ramu (8 GiB).

Żaden problem zarżnąć i7 bez angażowania karty graficznej.

> Tak, jestem typowym użytkownikiem komputera

Typowy użytkownik nie zarzyna i7 i starcza mu mniej niż 8 GB Ram (pomijam
już że większość typowych użytkowników ma Windows XP/Vista/7 w wersji
32-bit, więc więcej jak 4 GB Ram i tak nie używają).