Re: Prośba do grupowiczów w związku z debilem "identyfikator: 20040501" !!!

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Wed, 22 Aug 2012 09:11:25 +0200

W dniu 22.08.2012 01:16, Przemysław Ryk pisze:

> Thunderbirda od dawna już do obsługi grup dyskusyjnych nie używam. Z różnych
> powodów. :)

Potrafię zrozumieć. Ale ta funkcjonalność jest wprost rewelacyjna. Dasz
wiarę że nie widziałem od ponad pół roku ani jednego posta(postu?)
Eneula od zepsutego palca, ani żadnej odpowiedzi na jego posty?

> Moje pytanie raczej wyskoczyło stąd, że pewnych delikwentów staram się
> filtrować automatycznie - bez klikania po klawiaturze przy kolejnej serii
> występów. Unikalny FQDN w Message-ID pozwala automatycznie potraktować
> punktacją gałęzie z takimi osobnikami. Boli, że trolle i inni artyści, tak
> rzadko mają go ustawiony. ;D

Ale ... po co tak się męczyć, skoro trolle i inni artyści w większości
używają konsekwentnie tego samego From: ?

p. m.