Re: Prośba do grupowiczów w związku z debilem "identyfikator: 20040501" !!!

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 22 Aug 2012 01:16:20 +0200

Dnia Wed, 22 Aug 2012 00:42:12 +0200, m napisał(a):

> Shift-K - ignoruję dany post i odpowiedzi nań.
>
> Klik na delikwenta, utwórz filtr na podstawie, wykonuj czynności=ignoruj
> odpowiedzi.
>
> Nie wiem co ma losowość generowania msgid do tego ...

Thunderbirda od dawna już do obsługi grup dyskusyjnych nie używam. Z różnych
powodów. :)

Moje pytanie raczej wyskoczyło stąd, że pewnych delikwentów staram się
filtrować automatycznie - bez klikania po klawiaturze przy kolejnej serii
występów. Unikalny FQDN w Message-ID pozwala automatycznie potraktować
punktacją gałęzie z takimi osobnikami. Boli, że trolle i inni artyści, tak
rzadko mają go ustawiony. ;D

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]