Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: ::-::dysmorfofob::-:: <lookas_2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 20 Aug 2012 15:32:16 +0200

> Moim zdaniem, 5-7% padów w przeciągu 4 lat przy pracy 24/d. oznacza

IMHO praca w serwerowni dla dyskow to raczej sprzyja dlugowiecznosci (ciagla
praca, klima, UPSy).
Wiec pare procent do awaryjnosci mniej.

Mam aktualnie 4 dyski Sgt od 2 lat w serwerze (nie mialem wplywu na marke) i
nic sie z nimi nie dzieje. Poprzednich klika bylo w desktopach i padaly.
Moze Sgt robi lepsze partie dla duzych odbiorcow oemowych, np. HP? W koncu
taki Sgt z nalepka i klatka HP jest 4x drozszy.

Nic na to nie poradze, ze moje doswiadczenia nie pozwalaja mi kupowac Sgt
oraz nie pozwalaja polecac tej marki. Rozumiem, ze ktos inny moze miec
przeciwne doswiadczenia, np. z padajacymi Samsungami (znam takich). Wybor
dyskow na rynku jest duzy i mozna glosowac portfelem.

> Nie wiem czego jeszcze od tych dysków oczekujesz - złotych talerzy?

To gwarantuje niezawodnosc? Ostatnio "zloto" i "gwarantuje" nie sa trendy.

::f::