Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: ::-::dysmorfofob::-:: <lookas_2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 20 Aug 2012 14:11:05 +0200

> jakieś 200 dysków Seagate
[ciach]
> uszkodzeniu uległo jakieś 10-15 egzemplarzy,

> około 30 egzemplarzy
[ciach]
> padło 8 szt.

> z 20 dysków
[ciach]
> padły dokładnie 4 sztuki.

> 6 identycznych dysków
[ciach]
> z tego niestety padły już 3 sztuki.

> sporo (~20) drobnicy
[ciach]
> Padły może 3 sztuki.

Rany chcialo ci sie tyle pisac odpowiedzi :] Musialem pociachac i powyrywac
z kontekstu dla zachowania dramatyzmu.
Fajnie, ze masz dobre doswiadczenia z Seagratami. (Wg moich standardow
padaly ci one jak muchy.)

To jak z samochodami: sa rodziny w 3 pokoleniu jezdzadze wylacznie
Renowkami, a inni nie kupuja samochodow na F. Ja mam fatalne doswiadczenia z
ta marka dyskow i negatywnie odnosze sie do stawiania ich na piedestale
niezawodnosci.

::f::