Re: SSD w netbookach i laptopach

Autor: PK <kosu_at_nospam.pl>
Data: 19 Aug 2012 15:41:49 GMT

On 2012-08-19, Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl> wrote:
> Mo偶emy zachwala膰 alternatywne programy klienckie, wsparcie dla
> dziesi膮tk贸w protoko艂贸w, jednak gdy toto zacznie si臋 wywala膰 po pare razy
> dziennie z konkretnym protoko艂em, gdy jest ram, czasami natywny klient
> si臋 sprawdzi /akceptowalne z艂o ;)/

Czasem tak, ale nie jest to ten przypadek. Program zrobiony przez GG
by艂 (i pewnie jest) po prostu beznadzejnie napisany. M.in. mia艂
ogromne problemy gdy pada艂y serwery gg (czyli do艣膰 cz臋sto). Nie wiem
jaki by艂 pow贸d - mo偶e nie umia艂 sam prze艂膮czy膰 si臋 na inne ip?
Pada艂a 1/3 serwer贸w i po chwili okazywa艂o si臋, 偶e tylko "alternatywni"
s膮 ca艂y czas online. Pomijam ju偶 narastaj膮ce reklamy, kt贸re niekt贸rym
zajmowa艂y po艂ow臋 okna komunikatora :).

Nigdy mnie wsparcie dla wielu protoko艂贸w nie podnieca艂o. Ani mo偶liwo艣ci
zmian wygl膮du itp. Przez lata u偶ywa艂em "seryjnej" Mirandy tylko do gg.
Nigdy mi si臋 nie wywali艂a. To jest po prostu kawa艂 bardzo solidnego
softu :).

pozdrawiam,
PK