Re: SSD w netbookach i laptopach

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Sat, 18 Aug 2012 09:44:23 -0700 (PDT)

On 18 Sie, 16:29, PK <k..._at_nospam.pl> wrote:

> No ale tak nie dziêkuj ca³y czas :).

Ok, chyba dam radê :)

> I nie przepraszaj :).

Ok :)

> Powa¿nie - gdyby pisanie na grupê mnie tak okrutnie mêczy³o, to bym
> tego nie robi³ :). Mam czas, symulacja siê liczy w tle i niewiele
> rzeczy poza prostym klientem usenetu mi dzia³a :P.

Dobra, to ju¿ powiedz jaka symulacja :0

Gie³da, prognoza pogody czy teoria strun? :)

Te¿ chcia³bym kiedy¶ popisaæ jakie¶ programiki, ale na razie bli¿ej mi
do filozofii i generalnie humanistyki. Do matmy trochê brakuje mi
talentu.

> Przy zakupie upewnij siê, ¿e klawiatura i zawiasy s± solidne oraz
> ¿e da klapa jest sztywna (da siê otworzyæ j± jedn± rêk± trzymaj±c
> za wierzcho³ek). W ¶rodku jest elektronika, która siê popsuje albo nie,
> ale generalnie to samo jest we wszystkich laptopach.

No tak, w³a¶nie bardziej o mechaniczn± stronê chodzi, chocia¿
ogl±da³em ostatnio filmik na którym procek intela bez wentylatora
powodowa³ zawieszenie aplikacji a amdek w tej sytuacji robi³ ma³y
po¿ar.

> To na co jeszcze warto zwróciæ uwagê, to ch³odzenie. Trudno to sprawdziæ
> przed zakupem, wiêc jak co¶ upatrzysz to poszukaj testów
> (np. nahttp://www.notebookreview.com/).

Ok :)

> Dla mnie by³by wystarczaj±cy (dla mnie netbook z Atomem za 1000 z³
> jest wystarczaj±cy :)).

Hm. Zastanowiê siê :)

> Tak naprawdê na takim laptopie mo¿na robiæ wszystko, co robi przeciêtny
> u¿ytkownik (www, poczta, muzyka, proste zadania w office). Problem mo¿e
> byæ z filmami HD, ale po co je ogl±daæ na mobilnym lapku...?

Ja akurat du¿o czytam i jak np. mam ksi±¿eczkê w pdfie 500 stron i
chcê j± podzieliæ na rozdzia³y (w wordzie) na lapku (netbooku), ju¿
nie wspomnê o mo¿liwo¶ci otwarcia kilku plików tej wielko¶ci
równocze¶nie i robienia tego przy otwartej muzyce albo jakim¶ filmie,
to mam problemy. Wiêc bazê mam na pudle, tam wszystko ¶ci±gam lub tnê,
a na lapku czytam i ogl±dam (najczê¶ciej na le¿±co, wtedy dajê radê 10
godzin dziennie).

> Klasyczne laptopy niedawno traci³y popularno¶æ przez netbooki, a dzi¶
> trac± przez smartphony i tablety :).

Akurat je¿eli chodzi o telefon to mam bardzo star± nokiê, w której
wymieni³em tylko ostatnio bateriê, która mi trzyma bez dotykania
klawiatury 2 tygodnie i to wszystko czego na razie potrzebujê. Tablet?
Jeszcze do tego nie doros³em :)

Ok, spróbujemy :)

n.