Re: Użyteczność starych komputerów

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun, 19 Aug 2012 08:58:48 +0200

Dnia 2012-08-18 19:55, Użytkownik Atlantis napisał:

> NAS-a (1 TB) w sieci domowej już mam od jakiegoś czasu. Wykorzystywanie
> starego komputera w roli routera albo serwera na pliki straciło sens
> lata temu, kiedy pojawiły się dedykowane rozwiązania. Co prawda raz
> trzeba wydać kilkaset zł, ale potem można się już cieszyć ciszą i niskim
> poborem prądu.

Nie straciło, jak potrzebujesz NASA dwu dyskowego to stary
komputer wygrywa a jak jeszcze większego to przez lata będzie nie
do przelicytowania przez rozwiązanie dedykowane.
Te jednorazowo wydane kilkaset złotych nie zwróci się na
niskim poborze prądu, ciszę uzyskasz wstawiając kompa w miejscu
gdzie jego ciągła praca nikomu nie przeszkadza.
Ale skoro masz już serwer plików to nie ma rozmowy.

Pozdrawiam