Re: Użyteczność starych komputerów

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat, 18 Aug 2012 19:55:56 +0200

W dniu 2012-08-18 19:46, RadoslawF pisze:

> Jeśli cierpisz na brak powierzchni magazynowej do przechowywania
> plików wszelakich i planujesz kupno NASa czy jakiegoś dysku
> sieciowego to zrób sobie NASa na starym kompie.

NAS-a (1 TB) w sieci domowej już mam od jakiegoś czasu. Wykorzystywanie
starego komputera w roli routera albo serwera na pliki straciło sens
lata temu, kiedy pojawiły się dedykowane rozwiązania. Co prawda raz
trzeba wydać kilkaset zł, ale potem można się już cieszyć ciszą i niskim
poborem prądu.

W tej chwili jedyne zastosowanie dla tych starych komputerów, jakie
wchodzi w grę to urządzenie stanowiska, przy którym rodzina mogłaby
korzystać z Internetu.