Re: SSD w netbookach i laptopach

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Sat, 18 Aug 2012 13:50:35 -0700 (PDT)

On 18 Sie, 22:21, PK <k..._at_nospam.pl> wrote:

> Gie³da :).

Super. Pewnie prognozy, tak? Na pewno kojarzysz the New Kind of
Science i ten portal:

http://www.wolframalpha.com/

My¶la³em trochê o modelach itd. i doszed³em do wniosku, ¿e ostatecznie
czy modelujesz pogodê czy gie³dê czy struny, i tak jest potrzebny
model ca³ego ¶wiata, ¿eby co¶ dok³adnie przewidzieæ.

Mam takie pytanie, uwzglêdniasz tylko dane finansowe, czy np. pogodê i
aktywno¶æ s³oñca jako¶ te¿? Nie ¿artujê. Powa¿nie pytam.

> Do pisania aplikacji u¿ytkowych pojêcie o matematyce jest zupe³nie
> zbêdne (i znam wiele przypadków potwierdzaj±cych tê tezê :)).

Nie znam siê na tym, ale faktycznie brzmi bardzo sensownie.

> Ja akurat wolê symulacje, numerykê itp, ale brakuje mi nerwów
> do tworzenia interfejsów graficznych.

Mi generalnie brakuje nerwów do informatyki i matematyki. Lubiê o tym
gdybaæ, ale kiedy przychodzi do zapamiêtania 200 funkcji w Javie i co
która robi, to siê ³amiê. Albo pisanie z pamiêci ca³ych szpalt kodu,
mam chyba za s³ab± pamiêæ.

Ale to prawda, ¿e pud³o kupi³em z my¶l± m.in. o programowaniu (za
jaki¶ czas, mo¿e).

n.