Odzyskanie zdjec z karty SD po formacie

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 17 Aug 2012 21:32:46 +0200

Czesc,

Sytuacja: karta micro SD 16 GB zostala wlozona do czytnika w kompie, komp z
jakiegos powodu jej nie czytal i chcial sformatowac. Uzytkownik-idiota
kliknal OK i sformatowal. Setka zdjec poszla sie pasc.

Na domiar zlego wlascicielka karty wlozyla ja do aparatu, zeby sprawdzic,
czy zdjecia sie wyswietla, i przypadkiem zrobila zdjecie. Mowi, ze jedno.
Karty jeszcze w rekach nie mam.

Pytanie: jakie sa szanse na odzyskanie zdjec (z pewnych powodow cennych,
choc to tylko fotki z wakacji)? Bawic sie na domowym kompie
oprogramowaniem, ktore mozna sciagnac za darmo, czy lepiej isc do
profesjonalisty? Niby formatowanie nie usuwa zawartosci nosnika, a jedno
zdjecie pewnie wiele nie nabruzdzilo, ale...

Nie udaje, ze sie znam - pytam o porade.

W Krakowie powiedziano mi 100-200 zl za probe odzyskania ze sporymi
szansami powodzenia.

/Uwaga, crosspost, fut: pl.rec.foto.cyfrowa/

--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał