Re: Co zamiast WRT54G?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 14 Aug 2012 22:28:55 +0200

Użytkownik Rafal Lukawski napisał:

> Jednak nie oczekuj od WiFi cudow, zasięg bardzo ograniczony,
> jakiekolwiek zbrojenia w ścianach stwarzają problemy, więc proponuje
> traktować to ostatecznośc, najbardziej niezawodne sa (w tej klasie)
> połączenia skrętką. Do tego zdecydowanie szybsze (1Gb/s)

Jak pisalem nie pociagne kabla (nie bede wiercil przez zelbet, ani
puszczal na widoku ;)

Bede teraz powoli testowal to Wifi N. Poki co wymienilem glowny ruter i
juz dziala - podmienilem wlasnie ;) /sora za blogowanie/ wszystko smiga
pieknie juz w jednym pomieszczeniu pus wifi w drugim. Tam czeka mnie
jeszcze pozniej albo dokupienie AP-ka bo switcha Gb mam. Albo pojscie na
calosc i dokupienie apka ze switchem 1Gb (a takie) lub drugiego ruterka.

Poki co musze chywba wymienic kable na kat 6 - teraz mam kat 5e (robi to
roznice znaczaca?)