Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue, 14 Aug 2012 22:20:11 +0200

Dnia 2012-08-14, o godz. 20:38:43
Salata <salata_at_nospam-interia.pl> napisał(a):

> Seagate skrocil nie tak dawno gwarancje na HDD do jednego roku wiec
> cos swiadczy o jakosci tych dyskow. Poza tym SMART czesto pokazuje

Praktycznie każdy producent na najtańsze dyski daje 12 miesięcy
gwarancji. Seagate nie jest tu jakimś wyjątkiem.

> BTW jakis producent oferuje 5 lat gwarancji na dysk?

Chyba każdy. Tylko nie na najtańsze dyski z serii Green. Np. ostatnio
kupowałem WD RE4 z 5-letnią gwarancją. Tylko że cena do domowego użytku
mało atrakcyjna bo 500GB to koszt około 400PLN. Skończyły się 3- czy
5-letnie gwarancje dla najtańszych dysków.

Zdrówko