Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: Salata <salata_at_nospam-interia.pl>
Data: Tue, 14 Aug 2012 20:51:11 +0200

W dniu 2012-08-14 20:44, Rafal Lukawski pisze:

> Możesz zapodać link, blacki miały 5 lat, pozostałe 2 lata (nie wnikając
> w serie enterprise)

Rzeczywiscie WD Black jako jedyne maja nadal 5 lat. Przeczytalem gdzies
plotki najwidoczniej, ale biorac pod uwage tendencje wcale bym sie nie
zdziwil jak by i im skrocili gwarancje. WD Blue i Green w wersji OEM
maja 2 lata, a w wersji retail kit 3 lata gwarancji.

Z checia sie dowiem jaka gwarancje maja nowe Samsungi, ale nie licze na
dluzej niz rok (RMA).

pozdr
Salata