Re: HDD na magazyn / serwer

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue, 14 Aug 2012 18:50:31 +0200

On 2012-08-14 13:00, GAD Zombie wrote:
> W dniu 2012-08-14 11:55, ::-::dysmorfofob::-:: pisze:>> Seagate

> Na przestrzeni ostatnich 15 lat mialem kolo 10 roznych Seagate'ow (od
> 4,3 GB do 500GB) i zaden nigdy nie padl. Po prostu odkladalem do szafy
> albo dawalem komus, kiedy byly juz dla mnie za male.
> Nic w tym smiesznego nie widze. Do dzis taki mam w komputerze, juz bodaj
> piaty rok dziala. Bez zarzutow. Codziennie uzywany.

Pytanie uzytkownikow o niezawodnosc, gdzie liczy sie statystyka jest z
gruntu błędne. Takie coś to co najmniej na poziomie serwisu jakiegos
sklepu lub najlepiej dystrybutora. Rózne produkty róznych producentów
bywają mniej lub bardziej udane. Ze znanych marek Samsung/Seagate/WD
potrafie wymienic co najmniej jeden nieudany model i co to znaczy?

Nic.