Re: Co zamiast WRT54G?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 13 Aug 2012 13:36:45 +0200

Dnia 2012-08-13, o godz. 13:23:59
Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> napisał(a):

> *) odleglym w sensie, ze nie mam jak kabla ciagnac, bo musialbym go
> dac albo na widoku, albo kuc/dziurawic sciany. A nie chce ani
> pierwszej, ani drugiej wersji.

A masz tam wspólną fazę? Używam w 4 miejscach urządzeń z tej serii:
http://www.tp-link.com.pl/products/?categoryid=206
W trzech dość prosto (domki jednorodzinne) ale w jednym miejscu jest to
kamienica i pomieszczenia odległe w pionie o 2 piętra i w poziomie
kilkanaście metrów. Zastąpiło to niestabilny link WiFi.

Zdrówko