USB over IP

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Thu, 9 Aug 2012 06:08:52 -0700 (PDT)

Polećcie mi proszę sprawdzone rozwiązanie USB przez IP.

Maszyna wirtualna - Windows 2008 R2 x64 powinna korzystać
z urządzenia USB wpiętego do LAN a konkretnie modemu GSM do wysyłania
SMS.

Przeszukując sieć widzę parę urządzeń lecz nie mam pewności co do
ich prawidłowego działania pod 64 bitowym systemem Windows 2008 R2
Może ktos przerabiał podobne rozwiązanie i zechce podzielić się
swoimi spostrzeżeniami co do konkretnego modelu urządzenia USB over IP?

Tu urzadzenia wygladają nieźle ale dość drogie i trudne do kupienia w Polsce:
http://www.digi.com/products/usb/anywhereusb#models

Tu inne lecz mam niejszą pewność co do ich poprawnego
działania w w/w konfiguracji:
http://www.welland.com.tw/html/usbip/204.html
http://gadzetomania.pl/2009/02/28/podlacz-urzadzenia-usb-do-swojej-domowej-sieci

Z góry dziękuję.