Re: Jaki dysk zewnetrzny ...

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Thu, 9 Aug 2012 14:55:47 +0200

Mr Misio nabazgrał(a):

> A pytanie, czy twoj TV ma DLNA i LAN?
> Bo moze zrobisz taki zakup jak ja juz pisalem NAS+HDD
> Ja sie przymierzam do zmiany TV na taki z DLNA wlasnie. Zeby co mam to
> kopiowac z kompa na NAS przez LAN, i bez zadnego przelaczania podlaczania
> mieszania odtwarzac na TV.

Ja zrobiłem inaczej, kupiłem LG BD660 który działa jako przekażnik między
kompem a TV, odpala wszystko co mam a do tego ma normalnyu napęd BD.
Dopowiem że filmy oglądam z dysku zew. podpiętego do laptopas po USB 2.0 i
potem poprzez WiFi Draft'N do rutera a stamtąd już kablem do napędu BD i
dalej po HDMI do TV.