Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neostrada.pl>
Data: Wed, 8 Aug 2012 18:19:04 +0200

Dnia Wed, 08 Aug 2012 17:13:03 +0200, JDX napisał(a):

> ...No ta lepsza jakość to jest IMO wątpliwa. Nie próbowałem, ale wątpię aby
> jakiś film na BR odtworzony na PC podłączonym do np. 42" TV wyglądał
> lepiej niż ten sam film odtworzony na dedykowanym odtwarzaczu
> podłączonym do tego samego TV.

Tak też podłączałem. Różnicy nie ma. Ale ożywam na monitorze. Tylko 27'.
2560x1440. Mimo że skalować musi to jakoś ładniej wygląda. I wcale drogi
nie był.

>... Do tego PC bez dedykowanego softu
> (przeznaczonego do budowy HTPC) jest raczej mało wygodny w użyciu. A
> potrolować w usenecie to możesz też za pomocą "mądrego" TV i/lub STB. :-D

Mnie się jednak dużo wygodniej steruje z klawiatury niż z pilota (no i ta
się nigdy nie gubi). Gierkę też jakąś od czasu do czasu idzie zapuścić. A
używanie internetu na TV to zabawa dla masochisty.