Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 08 Aug 2012 17:13:03 +0200

On 2012-08-08 16:22, Leszek K. wrote:
[.....]
> Ależ ja TV i odtwarzacz też mam. Ale czemu się mam pozbawiać możliwości
> odtwarzania w drugim pokoju.
No ja również nie wiem czemu. Trzeba kupić drugi TV oraz odtwarzacz i po
sprawie. :-D

> A jakbym miał do wyboru to raczej bym
> zrezygnował z tego TV i odtwarzacza. Z komputera mam lepszą jakość i
> jeszcze mogę potrollować na usenecie :)
No ta lepsza jakość to jest IMO wątpliwa. Nie próbowałem, ale wątpię aby
jakiś film na BR odtworzony na PC podłączonym do np. 42" TV wyglądał
lepiej niż ten sam film odtworzony na dedykowanym odtwarzaczu
podłączonym do tego samego TV. Oczywiście monitory komputerowe zazwyczaj
mają lepszą jakość obrazu od TV ale ich użycie ogranicza cena i rozmiary
(czyli cena :-) ) a to jest chyba główny powód dla którego partyzanci
stosują partyzanckie rozwiązania. :-D A i jakość takich monitorów też
jest podejrzana - bo 40+" *monitor* o rozdzielczości *zaledwie* FullHD
to tak trochę tandetą pachnie. Do tego PC bez dedykowanego softu
(przeznaczonego do budowy HTPC) jest raczej mało wygodny w użyciu. A
potrolować w usenecie to możesz też za pomocą "mądrego" TV i/lub STB. :-D