Nowa płyta, czy sam kontroler?

Autor: zly <bozupabylazaslona_at_NOpocztaSPAM.fm>
Data: Mon, 6 Aug 2012 18:58:03 +0200

Witam
Moja płyta to Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P Dokupiłem niedawno dysk OCZ Vertex
4. Niestety płyta obsługuje tylko sata2. I tu pytanie: Czy jest sens bawić
się w ogóle w sata3 , czy zostawić jak jest. Jeśli się bawić, to czy
kupować oddzielny kontroler, czy biorąc pod uwagę cenę takowego (ok 150zł)
sprzedać płytę i kupić nową która natywnie odsługuje sata3? Koszt pewnie
będzie podobny.
Czy jest obecnie jakiś sensowny zamiennik do niej? Mimo swego wieku świetna
płyta i trochę żal się jej pozbywać?

--
marcin