Dnia Sun, 05 Aug 2012 22:54:33 +0200, Chris napisał(a):
> W dniu 2012-08-05 08:06, Przemysław Ryk pisze:
>> Dnia Fri, 3 Aug 2012 12:26:23 +0200, Chris napisał(a):
>>
>>> Tylko że w przypadku pracy z Adobem np. Photoshop, Premiere ważne jest żeby
>>> sygnał był dokładnie taki sam na obu monitorach bo różnica np. barw jest
>>> niedopuszczalna przy poważnej pracy. Robiąc zestaw do Adoba monitory też
>>> zazwyczaj kupuje się od razu takie same z tej samej serii a jak padnie jeden
>>> na amen to wymienia się na raz oba .. taka branża że wachania kolorów,
>>> kontrastu itd. są niedopuszczalne.
>>
>> Nie wiem, jak Ty kolory wąCHasz, ale w magię nie wnikam.
>
> Tylko że do DVI i do HDMI masz inne układy w tym przy HDMI masz jeszcze
> zabezpieczenia HDCP które mogą zmieniać jakość i różnić się tym co jest
> wyświetlane przez DVI.
HDCP wpływa na jakość? Czego? Informacji o kolorze?
Mógłbym spytać, czy masz jakieś wsparcie, ale tutaj jeszcze do odpowiedzi
Tom01 wywołam. Moim zdaniem HDCP na informację o barwie nie wpływa.
>> Co do pracy z kolorem - słyszałeś o czymś takim, jak zarządzanie barwą i
>> kalibracja monitorów?
>
> Skoro jesteś PRO to chyba wiesz jak to się robi ...
Im dłużej w tym siedzę, tym bardziej sobie zdaję sprawę, jak mało wiem. Z
HDMI / DisplayPort bywają problemy przy w pełni sprzętowej kalibracji
monitorów wskutek innej kwestii - często i gęsto na tych złączach nie są w
pełni transmitowane dane po protokole DDC/CI. Nie bez powodu spora część
monitorów np. EIZO (szczególnie serii ColorEdge) ma oddzielne podłączenie
przez USB. Ale tu musiałby się bardziej i konkretniej wypowiedzieć Tomek
Jurgielewicz (aka Tom01) - ja w Alstorze (dystrybutora EIZO na Polskę)
przestałem pracować w grudniu ubiegłego roku.
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never ] [ getting it. (Max Payne) ]Received on Wed 08 Aug 2012 - 01:35:03 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 08 Aug 2012 - 01:51:02 MET DST