Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 5 Aug 2012 08:06:47 +0200

Dnia Fri, 3 Aug 2012 12:26:23 +0200, Chris napisał(a):

> Tylko że w przypadku pracy z Adobem np. Photoshop, Premiere ważne jest żeby
> sygnał był dokładnie taki sam na obu monitorach bo różnica np. barw jest
> niedopuszczalna przy poważnej pracy. Robiąc zestaw do Adoba monitory też
> zazwyczaj kupuje się od razu takie same z tej samej serii a jak padnie jeden
> na amen to wymienia się na raz oba .. taka branża że wachania kolorów,
> kontrastu itd. są niedopuszczalne.

Nie wiem, jak Ty kolory wąCHasz, ale w magię nie wnikam.

Co do pracy z kolorem - słyszałeś o czymś takim, jak zarządzanie barwą i
kalibracja monitorów?

[ Kobieto! Chcesz się dowiedzieć, co twoje przyjaciółki NAPRAWDĘ sądzą     ]
[ o twoim mężu? Powiedz im, że się rozwodzicie.           (JoeMonster.org) ]